najczęściej zadawane pytania (FAQ) - Lavenmint


  • Jak często aktualizowane są statystyki?

    Liczba kliknięć wyświetlana jest na bieżąco, w czasie rzeczywistym. Prowizje aktualizowane są raz na dobę.

     

     


  • Jak chronione są moje prowizje?

    W Programie Partnerskim dbamy o prowizje Partnerów na 3 sposoby. Aby maksymalnie zabezpieczyć zapamiętanie informacje skąd pochodzi dane zamówienie wprowadziliśmy następujące metody zabezpieczeń: Cookies – czyli ciastka zapisywane w przeglądarce (ważność 10 lat), IP – jeśli nie da się utworzyć cookies zapamiętywane jest IP, Session – dodatkowo zapamiętywana jest sesja. Każde z tych zabezpieczeń działa niezależnie aby być maksymalne dokładnym i przyznawać prowizję zawsze.

     

     


  • Jak otrzymam wypłatę?

    Wypłaty robione są po przekroczeniu progu 100zł. Realizujemy przelew na konto lub wpłatę na konto Paypal. Zgodnie z życzeniem Partnera. Aby zrealizować wypłatę wystarczy do nas napisać po przekroczeniu progu wypłaty. Wiadomość można przesłać na email z którego wysyłamy wiadmości o nowych prowizjach albo przez formularz na stronie [tutaj]